Najważniejsza zmiana w porównaniu do poprzedniego zarządzenia to uchylenie zapisu o dopuszczalnej liczbie klientów. Do tej pory ta liczba nie mogła być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu - mówi Monika Głazik z lubelskiego ratusza. - Nadal jednak utrzymano czas przyjmowania i obsługi klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30. Ponadto utrzymano również zapis, że przyjmowanie i obsługa klientów jest prowadzona we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd Miasta Lublin w pierwszej kolejności po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie, elektronicznie lub przez system rezerwacji wizyt.
Poszczególne Wydziały Urzędu Miasta Lublin są czynne w godzinach 7.30 – 15.30, Biura Obsługi Mieszkańców przyjmują klientów w godzinach od 7.45 do 15.15, Wydział Komunikacji przyjmuje interesantów w godz. od 7.45 do 14.30.
Źródło: Do urzędu ponownie osobiście?