Nowy wydział

i

Autor: Urząd Miasta Olsztyna W olsztyńskim ratuszu rusza Wydział Spraw Obywatelskich

Olsztyn: w ratuszu powstaje nowy wydział, ale sprawy załatwimy jak dotąd [AUDIO]

2021-12-31 13:35

Nowy rok – nowy wydział, czyli zmiany organizacyjne w olsztyńskim Urzędzie Miasta. Wraz z początkiem 2022 roku powstanie Wydział Spraw Obywatelskich. Jakie jednostki połączy i jakie sprawy tam załatwimy, o tym przeczytasz poniżej.

TikTok TRENING. TRENDY NA 2022 | ESKA XD - Fit vlog #39

Nowy wydział – sprawy załatwiamy tak samo

Od nowego roku olsztyński ratusz połączy Biuro Obsługi Klienta oraz Wydział Komunikacji w Wydział Spraw Obywatelskich. Sprawy związane np. z rejestracją pojazdów nadal będą załatwiane w budynku urzędu przy ul. Knosały 3, a te dotyczące dowodów osobistych czy działalności gospodarczej - w ratuszu przy pl. Jana Pawła II.

Nowa komórka powstanie z połączenia dotychczasowych dwóch: Biura Obsługi Klienta oraz Wydziału Komunikacji. Jednym z celów jest usprawnienie pracy urzędu i podniesienie jakości obsługi interesantów załatwiających urzędowe formalności. Formalne zmiany nie będą uciążliwe dla mieszkańców. To ważne, bowiem nie zmienią się m.in. lokalizacje, w których obsługiwani byli interesanci. Sprawy związane np. z rejestracją pojazdów nadal będą załatwiane w budynku urzędu przy ul. Knosały 3, a te dotyczące dowodów osobistych czy działalności gospodarczej - w ratuszu przy pl. Jana Pawła II – mówi dyrektor wydziału Beata Albert – Zalewska. - ujednolicamy także godziny pracy: Wydział Spraw Obywatelskich będzie pracować w poniedziałki w godzinach 8:00-18:00 (poza referatem transportu i szkolenia - tu od 8:00 do 16:00), a od wtorku do piątku między 7:30 a 15:30. Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać w poniedziałki między 8:15 a 17:45, natomiast od wtorku do piątku od 7:45-15:15.

Posłuchaj: o Wydziale Spraw Obywatelskich mówi Beata Albert – Zalewska

Wraz z rozpoczęciem działalności nowego Wydziału Spraw Obywatelskich pojawi się jeden nowy referat działalności gospodarczej i karty dużej rodziny. Pozostałe referaty i stanowiska, które funkcjonowały w strukturach Biura Obsługi Klienta oraz Wydziału Komunikacji pozostają bez zmian.

Stare wnioski będą nadal ważne: Większość wniosków jest ministerialna, a w przypadku wewnętrznych druków wypełnienie starego formularza nie będzie stanowiło przeszkody w rozpatrzeniu sprawy - dodaje sekretarz Gorczyca. - Podstawowe informacje będą dostępne od 3 stycznia na zaktualizowanych Kartach Usług w Biuletynie Informacji Publicznej.

Noworoczny quiz sportowy. Co zapamiętałeś z 2021 roku?
Pytanie 1 z 38
Sukcesów nie brakowało także u Roberta Lewandowskiego. Ile bramek strzelił w sezonie 2020/2021 w niemieckiej Bundeslidze, bijąc rekord Gerda Muellera?

Nowy wydział, nowe numery telefonów

Wydział Spraw Obywatelskich od stycznia przejmie obowiązki ratuszowego Biura Obsługi Klienta oraz Wydziału Komunikacji. To oznacza zmianę części numerów telefonów. Interesanci będą mogli dzwonić pod nowe numery telefonów od 3 stycznia (poniedziałek). Wszystkie numery będzie można znaleźć w książce telefonicznej Urzędu Miasta Olsztyna.

Polub nasz fanpage ESKA Olsztyn News na Facebooku! Znajdziesz tam najlepsze informacje z miasta i okolicy

Źródło: Olsztyn: w ratuszu powstaje nowy wydział, ale sprawy załatwimy jak dotąd [AUDIO]