Nowe logo jest początkiem zmian. Ekstraklasowa drużyna koszykarzy HydroTrucku Radom odświeżyła swój logotyp. Pojawiło się w nim więcej ognia. Jak czytamy w klubowym serwisie, nie bez znaczenia jest też moment prezentacji nowego znaku, czyli koniec rozgrywek obecnego sezonu Energa Basket Ligi. Nowe logo ma symbolizować zamknięcie starego etapu i otwarcie nowego.
- Dodaliśmy ogień. Przyznacie sami, że tego ognia nie brakowało już w końcówce ostatniego sezonu Energa Basket Ligi. Ale wszyscy uznajemy, że chcemy go więcej! I obiecujemy też dać z siebie wszystko – tak by mecze z udziałem naszej drużyny pełne były walki do końca i co za tym idzie – zapewniały sportowe emocje na najwyższym poziomie, czytamy w oficjalnym serwisie drużyny z Radomia.
Przypomnijmy, HydroTruck wywalczył utrzymanie w koszykarskiej ekstraklasie zajmując 14. lokatę na finiszu rozgrywek.
Źródło: HydroTruck „is on fire”. Drużyna ma nowe logo. Jak Wam się podoba? [SONDA]