Od 1 czerwca 10 z 11 Punktów Obsługi Klienta ZTM będzie czynnych w godzinach od 6:00 do 20:00.
GDZIE ZNAJDUJĄ SIĘ PUNKTY OBSŁUGI KLIENTA
- Dworzec Zachodni PKP, Górczyn – pętla autobusowa,
- Ogrody – pętla tramwajowa,
- pl. Wiosny Ludów – budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej),
- Jana III Sobieskiego – dworzec autobusowy,
- Dębiec – pętla tramwajowa,
- Junikowo - pętla tramwajowa,
- rondo Kaponiera – poziom -1,
- Śródka – dworzec autobusowy i Dworzec Rataje.
Z uwagi na pandemię Covid-19 wciąż niedostępne będą POK i BOK znajdujące się w siedzibie ZTM Poznań przy ulicy Matejki.
W Punktach Obsługi Klienta dostępne są następujące usługi:
- doładowywanie kart PEKA (kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki),
- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA,
- odbiór imiennej karty PEKA,
- kupno karty PEKA na okaziciela,
- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
- opłacanie opłat dodatkowych,
- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
- składanie reklamacji w formie pisemnej
- otrzymanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
Jesteś świadkiem ciekawego zdarzenia w waszej okolicy? A może chcesz poinformować o trudnej sytuacji w Twoim mieście? Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy! Piszcie do nas na: [email protected]
W Biurze Obsługi Klienta dostępne są następujące usługi:
- złożenie reklamacji, skargi lub wniosku,
- złożenie wniosku o rozłożenie zadłużenia na raty,
- otrzymanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
- bezpłatne wykonanie zdjęcia do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie epidemii koronawirusa zdjęcia nie są wykonywane),
- uzyskanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
- otrzymanie pomocy w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów