W dni robocze, w godzinach od 8.00 do 19.00 pracownicy urzędów skarbowych udzielają informacji o nowych rozwiązaniach podatkowych zawartych w Polskim Ładzie.
Informację można uzyskać kontaktując się telefonicznie lub osobiście z urzędem skarbowym
mówi Małgorzata Spychała-Szuszczyńska rzecznik prasowy Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, która dodaje, że zapytania o Polski Ład są różne.
Pytania zadają osoby z niepełnosprawnościami, także osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz pobierający zaliczkę.
Numery telefonów są dostępne w zakładce „Kontakt” na podstronach poszczególnych urzędów w serwisie www.wielkopolskie.kas.gov.pl. Również system rezerwacji wizyt dostępny na stronie wizyta.podatki.gov.pl został rozbudowany o nową tematykę. Od 11 stycznia można w nim rezerwować wizyty dotyczące zmian podatkowych wprowadzonych w ramach Polskiego Ładu.